Friday, September 4, 2009

Testimoni & Cara Pembelian/Order

Testimoni

“Saya bekerja shift..kadang kadang saya rasa mengantuk semasa buat kerja dan badan penat selalu”.Rasa Malas nak kerja.Selepas saya membeli dan mencuba perfume Aura ni.. dari Pn Najwua saya rasa amat bertenaga..kerja pun semangat.” En. Suhaimi- 35 Tahun – Penang

“Mak saya mengetahui minyak wangi ini dari Kawan Pejabat yang menjadi agen pn Najwua..Dulu saya selalu malas dan mengantuk didalam kelas. Tetapi tidak sekarang.” Adik Iena- 15 Tahun – Kuala Selangor

“Saya memang penggemar perfume..macam –macam ada..tapi setelah mencuba dan menggunakannya..lain lah memang benar ada aura..Saya semakin ada keyakinan diri”Pn Salina- 25thn- Perak

Testimoni:

"Saya dah mencubanya...memang berlainan rasanya tidak macam perfume lain" siti raudhah- Kuala Lumpur

"Pn, Saya dah terima perfume semalam, terima kasih isteri saya tak sabar nak tengok perfume aura ni...dia nak jual pada hari raya nanti..mungkin saya akan order lagi....
En Zairul- Subang Jaya

"Saya mengunakan nya tanpa was2, kini saya rasa lebih yakin untuk membuat keputusan kerana perfume aura ini membangkitkan keyakinan diri saya"- Pn Sue-Pahang

"Penumpuan Pelajaran saya dalam pelajaran saya telah meningkat dan saya rasa bertenaga dan bersemangat setelah menggunakan perfume auralife babydoll& Dunhill."Alhamdulillah - Adik Nurul Izzati- Pelabuhan Kelang.

Keistimewaan Produk Auralife
• Mempunyai pembuat minyak wangi sendiri (maker)
• Mempunyai lebih dari 600 pilihan yang di inspirasi dari jenama terkenal dari seluruh dunia.
• Bahan-bahan dan diformulasikan kebanyakan dari Perancis
• Keharuman kekal di kulit setanding minyak wangi berjenama. Di baju (fabrik) pula boleh kekal selama beberapa hari.
• Hanya menggunakan minyak wangi anda akan mendapat satu kaedah rawatan getaran tenaga aura yang di diformulasi, diadun , disuntik aura oleh master yang hebat.
• Tiada alkohol dan mendapat kelulusan "Sure Halal" serta dipantau oleh Yayasan Dakwah Islam
Sesuai digunakan semasa solat.
• Demonstrasi yang luar biasa untuk membuktikan kehebatan produk ini.
• Membantu keintiman suami isteri, memberi keyakinan diri, membangkitkan seri wajah , merubah sikap panas baran memberi ketenangan zahir&batin. Mencerdaskan minda dan IQ serta memulihkan tenaga semulajadi.





Cara Pembelian

1.s/call 0192769381(selangor) 0192729381 Pn Hasidiah (tangkak, muar,bt pahat,segamat) Produk/ Kuantiti [cth: Perfume:003 2 unit,:
Name: No. Kad Pengenalan: Tarikh Lahir: Status:
Email Address: No. Telefon/HP: Alamat Penghantaran: Tarikh Bank In, Masa Bank In, No. Rujukan: Jumlah Bayaran:

3.Barang dihantar kepada anda menggunakan POSLAJU Pembayaran keatas akaun 112399042775 Maybank NAJWUA BINTI ABAS

Harga Satu Set Produk: RM 240.00+10=RM250 (automatik ahli)
Harga 1 botol: RM 25.00(Negeri Johor)
Harga 1 botol: RM 20.00 (Selangor)

Harga Pos... Read More
RM 5.00 (minimum) = 1 - 5 botol
RM 8.00 = 6 - 10 botol
RM 10.00 = 1 set produk

contoh..Negeri Johor...
kod 002 1 botol -RM25
Kod 013 1 botol-RM25
jumlah Pos RM5.00
Keseluruhan RM25+RM25+RM5+RM55

Selangor:

015- 1botol RM20
011- 1botol RM20
Jumlah pos RM5
Keseluruhan: RM45

No comments:

Post a Comment